Best Friend

Siapakah best friend anda? Saya nak tunjuk charm best friend saya nihh ada orang bagi.. best friend la gamaknya…last year..sejak balik Malaysia saya dah tak gila-gila nak beli charm…apa taknya, saya masuk outlet Pandora di Alamanda, tak ada sorang pun salegirl layan saya, jangankan nak layan pandang pun tidak…herrrmmm anda kehilangan customer..sayang…

img_4937

Siapa sebenarnya best friend kita, adalah dia tempat kita mengadu nasib, atau pun kita menadah telinga mendengar masalah dia. Biasanya best friend adalah kedua-duanya.

Leave a Reply

